Diskuse

Smysl života

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Edmund Černá Zmije

2. 2. 2009 13:09
Připoměl jste mi jeden citát z Voneguta

kde dvě kvasinky přemýšlejí o smyslu života a vůbec netuší, že existují proto, aby vyrobily šampus. ;-)

Chci říct, že může existovat objektivní smysl naší existence, o kterém nemáme ani páru.:-P

Vy při vašem uvažování vycházíte z nějakého paradigmatu, o kterém předpokládáte, že je správné. Evidentně ani nepřipouštíte existenci odlišných paradigmat, protože pak byste musel chápat, že odlišný pohled na svět obvykle znamená odlišnou odpověď na otázku smyslu života. :-/

Váš článek tedy nebyl informací o smyslu života, jak jste možná plánoval, ale spíš exkurz do vašeho prostého pohledu na svět. Ale bez obav, i váš život má svůj smysl, zvláště pokud platíte daně.

0 0
možnosti

R.B.

2. 2. 2009 19:09
Re: Připoměl jste mi jeden citát z Voneguta

Nevím, co jste měl na mysli vy, ale já jsem jen chtěl jednoduše napsat, bez toho aby čtenář musel použít slovník cizích slov, že je zbytečné, aby někdo čekal na to, až mu bude někým "přidělen" smysl života.

A aby si užíval toho, že žije a netrápil se něčím, co je zbytečné...

0 0
možnosti
  • Počet článků 38
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 2333x
Jsem jedna desetimilióntina tohoto státu, stejně jako vy a ostatní občané tohoto státu.

Seznam rubrik