Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

MIloslav Dundych

27. 5. 2009 12:37
Vřelé díky, českobudějovický barde.

VRoberte, mě se na Vás nejvíce líbí, že se dokážete fundovaně vyjádřit téměř ke všemu. Máte můj hluboký obdiv, s Vaším  renesančním záběrem přes dopravu a nákupní centra k umění je obdivuhodný. Jen jestli Vás není na místě technika škoda a neměl byste vstoupit do literatury plnou vahou své erudovanosti. S díky Váš věrný čtenář MDV

0 0
možnosti

R.B.

27. 5. 2009 17:05
Re: Vřelé díky, českobudějovický barde.

To víš Milane - všechno znám, všude jsem byl, ke všemu se musím vyjádřit a všechno musí být po mém - takže buď jsem poslancem za KDU-ČSL, nebo jen typický Čech.

Onehdy jsem šel po Libni a úplnou náhodou jsem vešel do takového nádherného, malebného a útulného bazaru s tak pohotovou a přátelskou obsluhou (škoda, že už nevzpomínám kde to jen bylo) a říkal jsem si, že majitelem musí být určitě nějaký osvícený, bodrý a moudrý člověk...    1:1

P.S. Své komentáře si nech raději pro soukromou poštu ;-)

0 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS