Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
JD

Pořídil jsem si nedávno DAB rádio a jsem velice překvapen kvalitou signálu a hlavně pestrostí stanic našeho Rozhlasu! Myslím si, že je to (po)krok správným směrem.R^

0 1
možnosti
Foto

Dnes je to zbytečný přežitek. Já bych to zprivatizoval, včetně ČT a zrušil televizní a rozhlasové poplatky.

3 0
možnosti
JD

To politici nedovolí!

0 0
možnosti
Foto

Připojuji se k p. Bautschovi, opravdu toho skončilo více, toto je jedna z těch věcí. Vám poděkování za článek.

1 0
možnosti
VV

Jiste, analogova televize, pak DVBT, za ru ezom pak DSR nebo telefon v C-Netz, Birdie a mnoho dalsich sluzeb.

Pokrok je holt pokrok, musi se uvolnit pasma pro jine sluzby a co se uz nevyplaci zrusit. To analogove vysilani bylo holt energeticky narocne.

0 0
možnosti
MB

Jó, ono už toho skončilo více. Můj nejoblíbenější večerní a noční poslech kdysi dávno v sedmdesátkách =>

https://www.youtube.com/watch?v=DFyS-I97Xwg

1 0
možnosti
Foto

R^ ale nejen Laxík. Taky můj "večerníček" (foneticky) "sluchali paňstvo golos ameriky z wašingtona, těraz přervjeme nadavanie našej audicii na vlnach srednich v pasmu dvuch sot pěťdešot jeden metruv. Mogu nas paňstvo nadalej sluchat na vlnach krutkych v pasmu 25, 31 i 41 metruv." The following broadcasting is to Czechoslovakia. Zde Washington, tři hodiny odpoledne, přejeme vám nikým a ničím nerušený poslech.

Těch 251 m na SV jsem uměla najít na každé "krystalce" a ještě rok po "Listopadu" jsem se těsně před devátou večer automaticky podívala na hodiny.

Ale dnešní Radiožurnál se nebezpečně začíná podobat Hvězdě, toho by nebyla škoda, ani kdyby přestal vysílat všude.

3 0
možnosti
OS

Jj, to šumění při poslechu Hajaji mi taky zní jako rajská hudba. Já se ale nechal ukecat na DAB, koupil jsem si do své letité SONY věže DAB tuner a ejhle - skvělé pokrytí asi není všude tak skvělé. Nebydlím už na kopci, ve starém domě nechytím ani jednu stanici, ba, ani ten šum. Ještě že se to dá připojit na internetová rádia, tam je sice asi úplně všechno, ale oproti anténnímu vysílání to má dost velký posun, což mi občas vadí, dlouho trvá, než stanici načte a takové to "lovení" stanic, no, to je už úplně v háji. Jen ty vzpomínky zůstaly.

1 0
možnosti
VV

Kdyz on ten DAB je v CR porad jeste v plenkach. Nastesti uz neexperimentujou s tema frekvencema nad 1 GHz a pripojili se k byvalemu evropskemu pasmu VKV 3.

Ale pokryti je mizerne, vidim to v aute.

1 0
možnosti
ND

I já jsem velký nostalgik, kdysi jsem provozovala nostalgický blog, takže vám rozumím.

Karma.

1 0
možnosti
VV

Take mne to nejak mrzi, ze se uvolni AM frekvence CRo, ktere zrejme velmi rychle obsadi nejake antievropske vysilace.

Dlouhou dobu bylo pro mne dlouhovlne vysilani Ceskoslovenskeho rozhlasu spjenim s domovem. Bez nej bych se nedozvidal kolik uhli vytezili hornici nad plan, kolik tun oceli vyrobili vitkovicti ocelari a jak probiha sklizen obili na Zitnem ostrove.

Kdyz pak zacal rozhlas vysilat oprvdu zajimave o tom, o skutecne zajimavem, prenechal po pulnoci tu dlouhovlnemu nekomu. Ty pulnocni nejzajimavejsi zpravy byly pryc.

No, dnes neni problem to chytit na internetu nebo pres satelit, ale nekam k rece kdyz budu chtit poslouchat neco zajimaveho s sebou nepovlecu satelitni prijimac s pulmetrovou antenou.

Ona jsou porad jeste mista kde CRo ma na UKW diry a dokonce si tam mobil ani neskrtne.

1 0
možnosti
  • Počet článků 38
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 2333x
Jsem jedna desetimilióntina tohoto státu, stejně jako vy a ostatní občané tohoto státu.

Seznam rubrik