Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Proč využívat FV na ohřev vody? Není lepší (účinnější, levnější) použít pro tento účel termické panely, které přímo ohřejí vodu?

1 0
možnosti

V Řecku mají stříbrný zásobník na každé nedostavěné střeše jejich věčně rozestavěných domků...

Ale tam to peče trochu více než u nás.

Trochu ty amatérské fotovoltaické pokusy sleduju a musím konstatovat, že pro elektrotechnicky nevzdělané kutily je to bloudění slepými uličkami.

0 0
možnosti

Rozumný i zábavný blog, děkuji. Vděčně vzpomínám na období 25 let, kdy vlastnili rodičové chajdu. Bez elektřiny a tekoucí vody.Já v následném šoku, ve své chalupě. S elektřinou a vodovodem. Jistě, doba se změnila.Nicméně obávám se. Ty zvyky z chajdy se mohou ještě hodit. Každopádně, Silvestry tam byly nejlepší. I studánka, bez vodného a stočného ... :-)

1 0
možnosti

pořídit si soláry a pak přemýšlet, jakou mám rychlovarnou konvici, to je teda pokrok

0 0
možnosti
Foto

Naopak. Člověk přizpůsobuje spotřebu tomu, jaký mají panely výkon. Resp. jaký je výkon měniče. Začínal jsem na 500w a aktuálně jsem na 4kw. A stále používám konvici 650w, protože jsme jen dva a 1500w pro nás nemá smysl. Tak že cesta je to dobrá a kdyby to takhle udělalo víc lidí, jen si zajistí alespoň o něco nižší účet. Já osobně přemýšlím nad další baterií, abych rozšířil úložiště :).

1 0
možnosti
  • Počet článků 38
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 2333x
Jsem jedna desetimilióntina tohoto státu, stejně jako vy a ostatní občané tohoto státu.

Seznam rubrik