Premium

Získejte všechny články mimořádně
jen za 49 Kč/3 měsíce

Zase ty zóny placeného stání aneb Potěmkinova vesnice na Praze 3

Po tom, co již bylo o placeném stání v Praze napsáno jsem myslel, že mne nemůže nic překvapit, ale opak je pravdou. Na Praze 3 se rozhodli dělat z návštěvníků blázny

Takto podle MP Prahy 3 vypadá zakrytá znacka takto...Robert Bartyzal V sobotu jsem byl nucen cosi dovézt na Vinohrady nedaleko náměstí Jiřího z Poděbrad. Z mapky na stránkách radnice Prahy 3 jsem zjistil, že v podstatě celá Vinohradská ulice je vyhrazena pro krátkodobé stání s parkovacím automatem. Zajásal jsem, když jsem našel volno nedaleko místa určení a s drobnými mincemi jsem se vydal pro parkovací lístek. No jo, ale kam ?! "Les" z veřejného osvětlení, značek a stromů dělá chodníky na Vinohradské sice trochu nepřehledné, ale takový automat se přece nedá přehlédnout. Došel jsem téměř až na Floru a po druhé straně zpět na náměstí Jiřího z Poděbrad, ale automat nikde. Nicméně na každé křižovatce mne značky upozorňovaly, že tam musí být. Protože jsem nechtěl riskovat, že si své auto budu muset vyzvednout na odtahovém parkovišti, zavolal jsem na Městskou policii, kde mě po chvilce přepojili na oddělení městské policie Prahy 3 a po další chvilce mi vysvětlili, že automaty prostě zatím nejsou a že všechny značky, které jsem na oné nucené "procházce" (ještě že nepršelo) viděl jsou vlastně zakryté a tedy tam můžu beztrestně stát zdarma. Smysl proč si na Praze 3 dělají z návštěvníků blázny mi jaksi uniká. Pochybuji, že bych byl jediný, kdo automat postrádal. Stejně by mne zajímalo, jak se při případné mé další návštěvě dozvím, že automat byl již nainstalován. I kdyby na krásně měli všechny tyto značky zakrytou dodatkovou tabulku, jak mi operační městské policie tvrdila, symbol parkovacích hodin je tam stejně a proto bude automat kýmkoliv pohřešován taktéž. Po absolvování návštěvy mi to nedalo a část Vinohradské jsem si projel a zakrytou dodatkovou tabulku jsem viděl jen jedinou - navíc u značky, která byla "krytá" zákazem zastavení stojícím cca půl metru před ní. Jak je možné, měsíc po zavedení zóny placených stání na Praze 3 je přístup správcovské firmy takto amatérský a připomíná spíše Potěmkinovu vesnici ? Proč se osadili značky upozorňující na parkovací automaty, které ani po měsíci na místě nejsou ? Považuju za normální, že značka, která neplatí, má být zakryta "spolehlivě" např. neprůhledným pytlem, nebo tam prostě být nemá!

Autor: Robert Bartyzal | pondělí 7.4.2008 13:50 | karma článku: 17,58 | přečteno: 1703x
  • Další články autora

Robert Bartyzal

Hromadná doprava jako v Japonsku? Buďme rádi za tu naši

Často různě čtu nebo slýchávám narážky na naší veřejnou hromadnou dopravu. Mimo jiné proto jsem jel na 3 týdny zkoumat tu v Japonsku. Zkoumal jsem jak městskou, tak příměstskou i dálkovou. Japonci nám mají co závidět.

3.5.2024 v 8:44 | Karma: 35,51 | Přečteno: 3086x | Diskuse| Cestování

Robert Bartyzal

Já jsem jistič - dezinformátor

S nelibostí sleduju, jak mailová schránka mé mámy, která je již v pokročilém věku, je plná nenávistných, překroucených či jinak pochybných mailů. O jejich autorech nemám valné mínění, svým způsobem jsou bohužel mistři svého oboru.

11.1.2024 v 8:54 | Karma: 33,37 | Přečteno: 3291x | Diskuse| Společnost

Robert Bartyzal

Fejeton o dětech, usínání a spánku tak nějak obecně

S partnerkou jsme unaveně štastní rodiče dvou kluků. Někdy není jasné, jestli se snažíme vychovávat my je, nebo oni nás.

8.12.2023 v 10:45 | Karma: 11,54 | Přečteno: 295x | Diskuse| Společnost

Robert Bartyzal

V zajetí solární elektrárny

Jako bych předem tušil letošní energetický vývoj - na sklonku loňského léta jsem si pořídil několik solárních panelů "pro radost" než pro nějaké úspory. Něco jako švestičky z vlastní zahrádky, mít takovou svojí malou nezávislost.

27.9.2022 v 8:57 | Karma: 23,30 | Přečteno: 1197x | Diskuse| Ekonomika

Robert Bartyzal

Konec jedné krásné éry, ČRo končí vysílání na středních a dlouhých vlnách

Tahle zpráva možná mnoho lidí minula, mnoho lidí ani neví, co to znamená, a mnoho lidí se možná podivilo, že Český rozhlas na AM ještě vysílal.

23.12.2021 v 11:50 | Karma: 25,78 | Přečteno: 663x | Diskuse| Média
  • Nejčtenější

Atentát na Fica. Slovenského premiéra postřelili

15. května 2024  14:56,  aktualizováno  17:56

Slovenského premiéra Roberta Fica ve středu postřelili. K incidentu došlo v obci Handlová před...

Fico je po operaci při vědomí. Ministr vnitra mluví o občanské válce

15. května 2024  19:25,  aktualizováno  23:12

Slovenský premiér Robert Fico, který byl terčem atentátu, je po operaci při vědomí. S odkazem na...

Fica čekají nejtěžší hodiny, od smrti ho dělily centimetry, řekl Pellegrini

16. května 2024  8:42,  aktualizováno  15:38

Zdravotní stav slovenského premiéra Roberta Fica je stabilizovaný, ale nadále vážný, řekl po...

Pozdrav z lůžka. Expert Antoš posílá po srážce s autem palec nahoru

13. května 2024  18:48,  aktualizováno  14.5 22:25

Hokejový expert České televize Milan Antoš, kterého v neděli na cestě z O2 areny srazilo auto, se...

Novotný je na vyhazov z ODS. Výroky o Slováčkové překročil hranici, řekl Benda

12. května 2024  12:11

Starosta Řeporyjí Pavel Novotný překročil hranice, které by se překračovat neměly, kritizoval v...

Západ má strach z ruské porážky stejně jako z té ukrajinské, soudí Zelenskyj

18. května 2024  8:46

Sledujeme online Západ se bojí porážky Ruska stejně jako porážky Ukrajiny, což je absurdní. Řekl to v pátek...

Klimatičtí aktivisté ochromili letiště v Mnichově, vybrali si rušné svátky

18. května 2024  8:34

Letiště v Mnichově dočasně přerušilo provoz v důsledku protestu klimatických aktivistů z hnutí...

Kvůli nehodě kamionu je uzavřena D35 u Olomouce ve směru na Mohelnici

18. května 2024  7:39,  aktualizováno  7:45

Kvůli nehodě kamionu byla dnes časně ráno uzavřena dálnice D35 u Olomouce-Nemilan ve směru na...

Vláda se bude zabývat budoucnosti zóny Plzeň-Líně. Letecká záchranka zůstává

18. května 2024  7:23

Ministři se po stažení plánu na budování továrny na výrobu baterií do aut v loňském roce znovu...

Akční letáky
Akční letáky

Všechny akční letáky na jednom místě!

  • Počet článků 39
  • Celková karma 35,51
  • Průměrná čtenost 2274x
Jsem jedna desetimilióntina tohoto státu, stejně jako vy a ostatní občané tohoto státu.

Seznam rubrik